Η Μυθολογία είναι ο προθάλαμος της Ιστορίας
Τό εὐφημεῖν ἀεί εἰς ἀγαθόν ἄγει.


«Τι εστί Θεός; Άνθρωπος αθάνατος. Τι δε Άνθρωπος; Θεός θνητός.».
Ηράκλειτος

Σελίδες

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΣ-H ATΛΑΝΤΙΔΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ

H εκπομπή στο TOP CHANNEL, το φιλόξενο κανάλι της ιδιαίτερής μου πατρίδας, της Κορίνθου, χωρισμένη σε 2 ενότητες . Μία για τον ΤΙΜΑΙΟ και η άλλη για τον ΚΡΙΤΙΑ. Αυτή ήταν η απάντησή μου στις ανοησίες που είδα στο ντοκυμαντέρ του Σκάι και στα όσα αστήρικτα έλεγαν οι ΑΣΧΕΤΟΙ περί Πλάτωνα, αλλά και η απάντησή μου στην διάτρητη θεωρία καθηγήτριας του ΑΠΘ που αντί να ξεσκονίσει τον Πλάτωνα, έγραψε το ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ για τον ΓΙΓΑΝΤΑ του πνεύματος, ότι η Ατλαντίς -άκουσον άκουσον-ήτο μίμησις, δηλαδή παραμύθι του Πλάτωνα!!!!


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΙΜΑΙΟΣ ΒΙΝΤΕΟ

Γι αυτό όταν ο φίλτατος Γιάννης Κουτσούκος με πήρε στο τηλέφωνο για να προγραμματίσουμε κάποια εκπομπή, του πρότεινα χωρίς δισταγμό την ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ. Δέχτηκε την πρότασή μου και το αποτέλεσμα ήταν μιά πραγματικά υπέροχη εκπομπή. Η εκπομπή έγινε χωρίς καμμία προετοιμασία, χωρίς πλάνο, αφού έφτασα στο στούντιο 15 λεπτά πριν την εκπομπή. Ούτε που προλάβαμε να συζητήσουμε την ροή της εκπομπής. Είπα να πάρω την παρουσίαση επάνω μου, αλλά τελικά δεν ήμουν μόνος στο στούντιο. Είχα ΣΥΝΕΧΕΙΑ στη σκέψη μου και στη καρδιά μου τον "θείο" Πλάτωνα που μας ταξίδευε και καθοδηγούσε τη συζήτηση. Αν έχεις τέτοιο "υποβολέα" δεν έχεις κανέναν ανάγκη. Σε αυτό βέβαια βοήθησε αφάνταστα και ο εκπληκτικός και άριστα καταρτισμένος παρουσιαστής της εκπομπής, ο Γιάννης ο Κουτσούκος, που όχι μόνο με ξεκούραζε όποτε η φωνή μου έκλεινε από την τρομερή φαρυγγίτιδα που κυριολεκτικά έπνιγε κάθε μου φράση, αλλά με τις πολύ εύστοχες παρατηρήσεις του και φυσικά τις εγκυκλοπαιδικές του γνώσεις, βοήθησε τα μέγιστα να μην γίνει μονόλογος αλλά μιά εξαιρετική συζήτηση.(Μπράβο και στο σκηνοθέτη, τον Κώστα Παπαγιάννη για το άψογο όπως πάντα στήσιμο της εκπομπής).

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΡΙΤΙΑΣ ΒΙΝΤΕΟ

Μιά παρουσίαση 1,5 σχεδόν ώρας, χωρίς καν σημειώσεις, και μάλιστα σε ζωντανή μετάδοση, δεν ήταν δυνατόν να μην έχει μικρά λαθάκια. Εκτός από την τρομερή φαρυγγίτιδα και το βήχα που δεν μπόρεσα να κρατήσω 3-4 φορές, μου ξέφυγαν 2-3 φράσεις, όπως οι δακτύλιοι νερού που είχαν πλάτος 3, 2 και 1 στάδιο αντίστοιχα και όχι 5, 3 και 2 που είπα έχοντας στο μυαλό μου τα 500, 300 και 200 μέτρα αντίστοιχα. Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι τα Μεγάλα Παναθήναια εορτάζονταν κάθε 4 χρόνια, έτσι λοιπόν προκύπτει το έτος 406 π.Χ. αφού τα προηγούμενα ιστορικά καταγεγραμμένα ήταν το 410 π.Χ. το έτος Γλαυκίπου. Kετζακο-άτλ ήταν ο λευκός εκπολιτιστής των Αζντέκων και όχι των Ίνκας. Επίσης τα 2 κεντρικά κανάλια της ΠΕΔΙΑΔΑΣ της Ατλαντίδας που απορρέουν στη θάλασσα απέχουν όπως λέει ο Πλάτωνας μεταξύ τους 100 στάδια, δηλαδή 18.500 μέτρα. Εγώ είπα μεν 18.500 μέτρα, αλλά αντί για 100 είπα εκ παραδρομής 10. Και κάποια στιγμή εν τη ρύμη του λόγου είπα οι "στήλες του Ηρακλέους Διός", πρόσθεσα δηλαδή και το Διός.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ ΠΛΑΤΩΝΑ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου